Bildbomb nr 1

Publicerat: 2012-05-07 Kl: 20:58:08 | I kategori: Addi

Hejsan!
Tänkte ha en bildbomb från start tills nu inom ridningen.
Jag började år 2007 på en ridskola som hette Durgårdens ryttarklubb.
Min favorit häst blev genast Marengo, så underbart fin. Red där i ca 2 år.
Här var sista gången jag ledde honom innan jag flyttade till Djursholm.
När jag red på Djursholms ridskola så började jag att tävla "Clear Round" lite smått. Här är min första clear round.
Efter clear rounden var jag lite glad av att ha fått min första rosett, dessutom på min nya favorit ponny Lilla Gubben.
Senare, efter kanske 2år på Djursholm, så flyttade vi till London. Jag började rida där, och fick genast en till favorit häst, Jemima.
Efter kanske 1 år, så fick jag en ny favorit ponny, Shadow, och där är jag nu.
Film på när jag hoppar en liten tävling på Shadow kommer i nästa inlägg!
Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe, ojdå, råkade kommentera på fel inlägg, skulle varit här ist ^^

Alltid kul när man ser att man har utvecklats! ;)

2012-05-09 @ 19:53:42
URL: http://emmelieeee.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Guud vad söta hästar jag hoppas att jag snart ska få börja rida!

2012-05-09 @ 19:57:19
Postat av: Någon :)

Jättesöta ponnysar :)

2012-05-09 @ 20:04:16
Postat av: Filippa (Pollygame)

Hej! Det var kul att läsa om ditt "liv" i hästvärlden! Bor du fortfarande i London? Mvh Filippa

2012-05-09 @ 20:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0