seg uppdatering :/

Publicerat: 2012-08-26 Kl: 13:54:18 | I kategori:

Hey! Sory för as dålig uppdatering! Jag har nu flyttat till stockholm och börjat ny skola, ny klass därför har jag inte hunnit blogga.
Min första dag i klassen var sjuk underbar. Alla var så snälla och "välkomnade" mej till klassen, eller ni fattar.
Sen efter skolan gick jag, Frida, Sabina och Kajsa hem till Sabina. Sen typ stack vi till mej, sen till Kajsa och sen alla ba: ska vi sticka till Frida då har vi varit hos alla. Så vi stack till Frida och körde typ blindbock hela dagen Sen ¨på kvällen, så käkade vi sushi på en mysig resturang, haha skulle nt säga att jag är bäst på att äta sushi med pinnar :P
Sen skulle Frida följa oss till bussen, när vi såg jesustanten ni vet. så hon började skrika åt oss och jagade oss. Kul skulle ja nt säga att de var, jag hade typ ett par 15cm klackar och behövde springa idom.
Så vi ringde polisen, så nu sitter hon på typ något psykhem ;)
 
Mer uppdatering kommer jag lovar! har ingen bild att lägga in sorry about that.
 
Puss Addi<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0