Svaren på frågestund

Publicerat: 2012-07-15 Kl: 18:48:04 | I kategori:

Tjena asso allt är helt cp.. inget funkar. Har försökt att ladda upp svaren från frågestunden på videofy.me 100 ggr men det funkar inte, så ni får skriftligt svar nu:
 
This or That:
häst/Ponny
Killkompis/tjejkompis
rosa/blå
 
Varför har du killkompisar?
svar: Jaa vrf har du killkompisar? ;)
Har du fler killkompisar elr tjejkompisar?
svar: njaa har väl fler tjejkompisar men ganska lika :)
Gillar du någon/har du kille?
Svar: Nej jag har ingen kille just nu :)
Vad har du för mobil?
Svar: Har en vit Iphone 4s
Har du egen häst?
Svar: nej jag har ingen egen häst :/
Vad gillar du mest av Tennis, Fotboll eller ridning?
Svar: Ridning ofc<3
Hur många syskon har du?
Svar: Naadaaa :D
Bleker du håret elr är du blond på riktigt?
svar: haha jag är blond på riktigt^^
Vet du vem William Spetz är?
svar: haha jaaadå :D
vad ser du helst för slags filmer?
Svar: komedi elr skräck
 
This or That:
Ulrik Munther/One Direction
Eric Saade/Justin Bieber
Glass/Godis
Chips/Choklad
Pringles/Esterella
Coca Cola/Pepsi
Fanta/Sprite
Strand/Pool
Nellie Berntsson/ Ponnysanning - Har följt Nellie väldigt länge så hon är favoriten<3 
 
Vad skulle du göra om stans snyggaste kille kysste dig?
Svar: haha ingen aning? vara väldigt glaaa'
Vem älskar du mest i hela världen?
Svar: Min familj<3
Drömresan?
Svar: Hmm, någonstanns där det är varmt ;)
Favorit affär?
Svar: gillar alla affärer :D
Favoritfärg?
Svar: Blå
När startade ni eran blogg?
Svar: April 2012
Hur gör man för att få en så bra och populär blogg? ^^
Svar: haha tack du! Jaa asso jag vet inte om denna bloggen är så känd ännu, but we're working on it ;)
 
Hoppas ni blev nöjda med svaren! Puss Addi<3
Kommentarer
Postat av: MichelleP

Hoppas att du får en fortatt bra kväll!

/Michelle

2012-07-15 @ 19:29:56
URL: http://Michelleryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0