Skolavslutning imrn<3

Publicerat: 2012-06-14 Kl: 19:46:16 | I kategori: Addi

Hello!
Imrn äre skolavlutning för mig! Idag vid lunchen kom vi på att det är sista lunchen ever på svenska skolan i London för vissa (inklusive mig) så alla började kramas och gråta :'/
Så sen skulle vi sjunga för will (vår musiklärare) vad vi skulle sjunga på avslutningen, och alla grät så det gick it så bra :p
Sen satt jag och emma och pratade om gamla underbara minnen så vi storböla typ ;)
Sen gick jag, Clara, Izzy,Madde och Marcus hemte Madde och kolla lite film o chillade i solen och spela fotboll (grym dag jao) <33
Fyfffaaaaan vadjagkommer svämmas över med tårar imrn på skolavlutningen :'(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0