Helgen!!

Publicerat: 2012-06-03 Kl: 21:08:24 | I kategori: Addi

Tjena! Förlåt för dålig bloggning under helgen, har varit i typ skärgården med familjekompisar.
Sen idag, följde jag med Jossan till hennes tryout för ett nytt lag i cheerleading (dasies) hon går nu i dreamers eller nåt sånt ;)
Där på tryouten ville alla att jag också skulle göra en tryout för Diamonds, men jag var en liten feeeegis haha nä men hade inga cheerkläder med mig, så det blev ingen tryout för mig :/
Sen imorn, så ska jag iväg och hälsa på min nya skola på östermalm jag ska börja i till hösten, gärdeskolan. Ska bli awesome (det är i den skolan Kajsa går i).
Men nu ska jag spela kort med min padre, sen blir film, jag saknar dig, jag saknar dig!
Kommentarer
Postat av: Wilma

Tabby?!

Står det för Tabiola?

2012-06-09 @ 18:35:08
Postat av: Wilma

Oj, kommenterade på fel inlägg, sorry.

2012-06-09 @ 18:36:04
Postat av: Malin Lidman

shiit, du skulle ha prövat, cheerleading verkar ju askul! :o

2012-06-27 @ 13:51:45
URL: http://mmalinlidman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0