Balen

Publicerat: 2012-06-13 Kl: 20:24:25 | I kategori: Addi

Tjenixen!
I går så vare ju bal med Norska skolan i London haha!!
Men de va as kul, kan lägga in bilder på hur vi såg ut sist i inlägget ;) Men först typ gick jag, clara och Izzy hem till mig och fixade iordning oss. Sen drog vi te skolan och väntade på norskarna som soklart kom i en Hummer/Limousine (stavning). De va as stelt först men sen blev de lite bättre ;)
När vi skulle käka så fick vi tjejer spelkort och skulle hitta sin "partner" med samma spelkort. Jag hade ruter 10 och hamnade brevid Sebbe (en i 9an) och Marcus (en i min klass). De va väl bra, hade inte förstått något om jag kom brevid en norsk...
Jag, Clara och Izzy innan balen
jaa, så såg vi ut haha ;)
De va iallafall en grym kväll! Mer säger ja inte hahaha ;)
Kommentarer
Postat av: Malin Lidman

lycko er då! c; bal med norskar, ojoj (L)

Svar: hahah ;)
Adriane Adalberth

2012-06-27 @ 13:26:00
URL: http://mmalinlidman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0