Kajsas "Presentation"

Publicerat: 2012-04-24 Kl: 15:58:31 | I kategori: Om oss

Hejsan allihopa.

Mitt namn är Kajsa och jag är född -98. Jag bor i storstaden Stockholm i Sverige. Jag är som sagt homosexuell och troende Wiccan. (Frågor om Wicca? Skriv din fråga i en kommentar och skriv även din mejladress så berättar jag mer) Just nu spelar jag teater och inte mycket annat. Jag går i skolan och pluggar på så gott jag kan i en förhoppning i att kunna bli psykolog i framtiden. Jag är en väldigt glad och positiv tjej, enligt mig själv. Jag har som sagt stilen goth, lolita samt steampunk, som jag hoppas att ni kommer att kunna se i framtiden. Jag är även väldigt inspirerad av stilen guro lolita och hoppas på att ha en klänning i den stilen inom kort.

Ni får gärna följa oss på blogglovin och på vår hemsida på facebook.

Jag hoppas att ni kommer ha en fortsatt trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Kul! Har lagt till dig nu! =)

2012-04-24 @ 18:14:20
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0