Grattiiis Kajsa!!

Publicerat: 2012-06-26 Kl: 15:24:36 | I kategori:

Heey! Ville göra ett inlägg till Kajsa, Hipp Hurraaa! för de e Kajsas fölsedaaag!<3
Kajsa o jag lärde känna varandra i 6års då jag frågade hennes mamma om Kajsa fick komma på mitt "kalas" ;) Sen efter den dagen, har vi hållit kontakten även om vi inte gick i samma skola, bodde i samma stad, eller bodde i samma land längre. Men vi höll kontakten ändå, och sågs så ofta vi kunde. Nu har jag ju flyttat till Sverige och vi bor nästan grannar :) Jag och Kajsa har varit kompisar i halva våra liv :) 7-8år nu :D
Älskar dej min bästa vääänn!! Idag skulle egentligen jag, Christine och Kajsa fira Kajsas födelsedag, men Kajsa är tyvär sjuk :'( KRYA PÅ DEJ KAJSA!!<3
Pusssss!! och glöm inte att gratta ;) 
 
Puss Addi<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0