what doesn't kill you makes you stronger

Publicerat: 2012-07-08 Kl: 17:36:08 | I kategori: Tips

heey!
Idag så va jag med Ebba (99a), Malin (97a) och Ester (99a) och ikväll ska vi ju på fest! Madison 16+ ;) hahah hoppas vi kommer in ;) Ester ska ta med en till kompis som är 97a så vi får hoppas att vi kommer in. Är verkligen chockad, mrkte nu att Nellie berntsson hade kommenterat min blogg :D:D Är suuuper glaaaa' :D
och nej, det äringen fejk Nellie utan riktiga ;)
Det kommer bilder från festen senare, om vi nu kommer in... det är fett kul för våra föräldrar är mer taggade till att vi ska på fest än vad vi är typ ;) Sen snart ska jag typ till Ebba och sen drar vi till Ester och blir sminkade till festen av hennes mamma ;) Fett snällt av henne!!
Om någon av er läsare är i skåne (Båstad) så är det bara att komma till Madison festen16+ dock... :/ Så kanske vi ses!
Ha det bra Puss Addi<3
Kommentarer
Postat av: teamdjrk.blogg.se

Sv: Va roligt :D. Skrämde jag livet ur dig eller var jag snäll? :)

Svar: haha du va jätte snäll :)
Adriane Adalberth

2012-07-08 @ 19:42:44
URL: http://teamdjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0